torsdag 1. juli 2010

Award!


Jeg har fått en Award av søte miss moon Tusen takk, det er jo superstas! Hvis dere ikke allerede kjenner bloggen til miss moon , så må dere ta en titt. Bloggen hennes er kjempefin

Med denne Awarden følger også en liten utfordring:

1.linke til den man fikk den fra
2.fortelle 7 ting om seg selv
3.gi den videre til 7 blogger

Her kommer derfor 7 ting om meg, som dere sikkert lurer fryktelig på ;)

1. Jeg elsker vintage kjoler, både til voksne og barn. (Har noen, kan man vel si..)
2. Jeg lurer fortsatt på hva jeg skal bli når jeg blir "stor"
3. Jeg spiser gjerne sjokolade hver dag..*kremt*
4. Jeg har bare hatt lappen i ca. 3mnd
5. Jeg har en lang "kø" i hodet av ideér til ting jeg vil sy, eller gjøre i heimen, men er så treeeg med å få gjort alt jeg vil
6. Jeg digger sol og sommer (hvem gjør ikke det?)
7. Jeg finner "drømmehuset"finn.no annenhver uke..sånn ca, he he

Så skal jeg sende Awarden videre til 7 blogger. Det er jo utrolig mange fine blogger, som fortjener en Award, men her er de jeg har valgt:


Noen av dere har kanskje fått den før, men da har dere så fine blogger at dere fortjener den igjen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)