søndag 29. august 2010

Endelig er sesongen igang!


De store kuppene uteble i går, men noen småkupp ble det, da ;)
Noen klosser med bokstaver måtte bli med hjem, til både min og storebrors store glede!


Denne søte dukken klarte jeg ikke gå fra...


Så fant jeg en sinkkanne i passe størrelse, til lampeprosjektet mitt :)


Det jeg ble aller mest fornøyd med var denne anorakken til lillesøster! Den er fra Mini A Ture, og jeg har ønsket meg den kjempelenge, men den er alt for dyr for min lommebok. -Så plutselig hang den der, i helt riktig størrelse og alt! Hun er såklart helt nydelig i den ;)

Det ble med en blondebluse til meg også. Jeg tror den er fra 70-tallet.

Det ble med noen flere ting også, som jeg ikke har fått tatt bilde av ennå..får se om jeg får gjort det etterhvert!

Gleder meg til helgene fremover nå!


7 kommentarer:

  1. Veldig bra! Skikkelig fine funn du har gjort, og flere skal det sikkert bli! Jeg var selv på loppis i går også, - og joda, jeg kom hjem med en hel del saker og ting til å fylle opp i skurffer og skap med...

    Ha en god søndag.
    Klem.

    SvarSlett
  2. Å så mye fint!
    Denne helgen har vært fyllt opp med avtaler for oss, og jeg har ikke fått dratt på loppis.. Så jeg er litt misunnelig!! ;-)

    SvarSlett
  3. Åhhh, e sååå misunnelige på dåkke så har masse loppemarked å velga mellom! Her e det visst aldri nåke :o(

    Kan gleda meg litt på dine vegne da ;o)

    Flotte ting du har funne!

    SvarSlett
  4. Flotte kupp du har fått med deg!!Jeg elsker klossene, tenk at du fant det på loppis da!Jeg har sånne som jeg har kjøpt nye, men det er ikke helt det samme synes jeg:)

    SvarSlett
  5. Heihei!

    Så hyggelig at titte innom bloggen din. Håper Søstrene Grene fortsatt har av det papiret du viste frem. Må sjekke det ut i morgen! Fine ting du tok med deg hjem fra loppemarkedet. Spennende hva lampeprosjektet ditt er :o)

    SvarSlett
  6. Så mye fint du fant! Klossene og Mini A Ture jakken. Tenk at folk leverer slike jakker på loppemarked. Heldiggris!

    SvarSlett
  7. Man kan gjøre mange kupp på loppis, ja! Flotte ting du har fått tak i!

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)