lørdag 7. august 2010

Hvilken farge..?

Det gamle flueskapet har blitt grunnet hvitt i dag. Jeg har ikke fått grunnet det ferdig på innsiden, men det får bli i morgen!


Vi skal beholde turkisfargen som er ved rutene. Den er fin, også har spikerene rustet litt, og det liker jeg :)


Men det store spørsmålet er hvilken farge skapet skal få.. Jeg liker det igrunnen hvitt. Turkisfargen kommer fint frem da, men er det kanskje litt kjedelig? Noen som har lyst til å komme med forslag og meninger? Det hadde jeg blitt glad for!

2 kommentarer:

  1. Synes det er fint som det er jeg. Var veldig fint med det turkise! Jeg kjenner Sigrid gjennom min jobb. Vil ikke skrive for mye info om personer her...men jeg kjenner yngste sønnen hennes godt:)

    SvarSlett
  2. Skapet blir jo kjempefint! Jeg er alltid svak for hvit på møbler... I hvertfall når man maler! Men kanskje en mørkere turkis/mint farge hadde gått?

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)