fredag 11. mars 2011

God helg!


8 kommentarer:

  1. Hærlig!!!
    Rett og slett fint å henga på veggen og sånne malerier syns eg :o)

    Skikkelig god helg te deg og snuppa!

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. TS var innlogget på min maskin, synes ikke jeg kommentere med hennes underskrift.
    Men her har vi enda en liten kunstner var det jeg skrev!!

    SvarSlett
  4. Så herlig!

    Ha ei kjempefin helg!

    SvarSlett
  5. Fint bilde! Art in the making! ♥

    SvarSlett
  6. Et fint bilde, med malingen og ei lita barnhånd. Liker barns kunst så godt fordi den er så fri:-)

    SvarSlett
  7. Åh, for et utrolig søtt bilde! Både fotografiet og maleriet...*blunkesmil* Jeg ble sjarmert!

    Jeg har en liten påskjønnelse til deg inne på bloggen min jeg(les:award og ros), så titt gjerne innom der...*smil*

    Ønsker deg en fortsatt flott kveld!

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)